יום רביעי, 7 בנובמבר 2012

לא יכול להיות שהוא לא אוהב שוקולד

החבר שלי טוען שהוא לא אוהב שוקולד. די בתחילת הקשר שלנו גיליתי עליו את העובדה הזו. טוב, זה לא היה כל כך קשה, ישבנו לאכול באיזה מקום, באנו להזמין קינוח, ואז כל דבר שהצעתי הוא לא רצה – גלידת שוקולד, סופה שוקולד, הוא התעקש רק על עוגת גבינה. ואז הוא סיפר לי בחשש שהוא לא אוהב שוקולד ושהוא מקווה שאני אקבל אותו למרות המגבלה הזו שלו ושאין לו עוד הרבה מגבלות אחרות. בהתחלה הייתי בשוק. קיללתי את החברה ששידכה בינינו. מה זה? חתול בשק! לאחר מכן גיליתי בו דברים אחרים שאני אוהבת ולאט לאט שכחתי מזה בכלל..
תמונת הנישואין שלנו:))


סדנת השוקולד הזוגית שלי!

אבל יום אחד חיפשתי לנו משהו נחמד לעשות על מנת לציין שנה לחברות שלנו ונתקלתי בסדנת שוקולד זוגית. זה היה נראה כל כך מדליק, אני מאוד אוהבת לבשל והיה כתוב שמלמדים שם איך לשלב שוקולד בכל מיני דברים ולא רק בקינוחים. רציתי מאוד לעשות את זה אבל ידעתי שהוא לא יתלהב מזה ואין טעם לעשות משהו שאחד מאיתנו לא יהנה ממנו. אסל אמרתי שאני בכל זאת אשאל אותו מה דעתו. אז שאלתי. והוא אמר שדווקא יש לו פיתרון למצב. נעשה משהו שאני אוהבת ומשהו שהוא אוהב. אוי לא. מייד ידעתי מה זה הולך להיות. כן, הוא אמר, את תבואי איתי לעשות צניחה חופשית ואני אבוא איתך לסדנת שוקולד. ניסיתי להתנגד ולהגיד שה לא הוגן כי בסדנת שוקולד אתה לא צריך לסכן את חייך. והוא אמר שבשבילו להיות כל כך קרוב לכמות כזו גדולה של שוקולד זו סכנת חיים. טוב, עם טיעונים כאלה אינטליגנטיים אי אפשר להתווכח.

הסיכום!








אז סיכמנו שנעשה את שני הדברים האלה. קודם הגיע תורה של סדנת השוקולד. אני הייתי כולי מחויכת באותו יום כי ממש התרגשתי מהרעיון. בן זוגי היה ממש חמוד ולא הראה שמתהפכות לו המעיים כאשר הסבירו לנו איך לצקת את השוקולד לתבניות ואיך ליצור פרלינים בכל מיני צורות ולמלא אותם במילויים מפתיעים כמו בננה, וודה תפוזים וגויאבה. כל מה שניסיתי להציע לו לטעום הוא דחה. אבל הוא עזר לי להכין לפחות. יומיים אחרי זה הייתי צמודה אליו, כולי קשורה ובגב שלי יש מצנח. עמדתי על קצה המסוק ולא האמנתי שאני עושה את זה. קופצת לאוויר הפתוח בלי לדעת אם אני אנחת. ברור שנחתנו בשלום.
בקיצור, אני יכול להגיד שסדנת שוקולד זה אחלה דבר, אתם אולי גם תתעניינו במאמר "שלוש סיבות לקחת את כל המשפחה לסדנת שוקולד"
ושיהיה לכם בהצלחה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה