יום שלישי, 11 בספטמבר 2012

אשתי אוהבת שוקולד יותר ממני


מכירים את הטענה של הנשים שהבעל אוהב כדורגל יותר מהם? אז בהחלט יכול להיות שבתקופות שונות של השנה זה באמת נכון, במיוחד פעם בארבע שנים, אבל אצלי גם יש בעייה כזאת.

אל תצחקו אבל אשתי אוהבת שוקולד יותר ממני. אם אנחנו יוצאים לאיזו מסעדה, היא חייבת לברר קודם איזה קינוחי שוקולד יש שם. ובכלל, היא תהיה מוכנה לוותר על כל מנה טעימה בשביל ממתק כמו שוקולד. היא יכולה לא לאכול אוכל נורמלי כל היום ורק לאכול טובלרונים ואמנאמים שהבאנו מהנסיעה האחרונה שלנו לחו"ל.

אוי לא, למה נזכרתי בחו"ל, כשאנחנו יוצאים לנופש שהוא לא בארץ כל מה שהיא עושה זה לבדוק איזה שוקולדים מיוחדים מכינים באותה מדינה. היא לא מסוגלת ללכת למקום, גם בארץ בלי לבדוק איזה שוקולד יש בחנות ומה מוכרים בסופר. אצלה זה כמו לקנות סיגריות.

מתנה ליום הנישואין שלנו


אז כשהגיע יום הנישואין שלנו חשבתי שאני חייב להתעלות על עצמי ולארגן לנו משהו מיוחד שהיא באמת תעריך. התחלתי לגגל באינטרנט כל מיני שילובים עם שוקולד, בסוף כתבתי את צמד המילים זוגיות ושוקולד ואז קפץ לי סדנת שוקולד זוגית. יאללה, איך לא חשבתי על זה קודם? ברור שמה שאנחנו צריכים לעשות ביחד לכבוד יום הנישואין שלנו זה סדנת שוקולד זוגית. אז התקשרתי וביקשתי את המנחה הזוגי הכי טוב שיבוא אלינו הבייתה וידריך אותנו בעשיית שוקולד.

אז עימעמתי את האורות בבית ושמתי ברקע שירים עם המילה שוקולד. איך שאשתי נכנסה היא כבר הריחה את השוקולד שהמנחה הכין לסדנה והיא כמעט התעלפה מרוב התרגשות. היא כל כך שמחה שבחרתי משהו שמשלב גם את הזוגיות שלנו וגם את הדבר האהוב עליה בעולם. ואני שמחתי כי היא שמחה.

אז בהתחלה כל אחד הכין לשני פרלינים בטעמים שבן הזוג אוהב. ולאחר מכן היה לנו ופל ריק שהיינו צריכים למלא אותו בשוקולד לבן ובשוקולד רגיל לפי בחירה. ובסוף היה לנו בונוס והכנו אפילו מרשמלו מצופה שוקולד שאישתי לא כל כך אהבה כי היא קנאית לשוקולד הטהור שלה אבל אני דווקא נהניתי ממנו הכי הרבה. אין מה לומר, זו הייתה אחת החוויות הכי טובות שלנו כזוג ותכלס אני לא יודע מה אני אעשה לה עכשיו ליומולדת שמתקרב כי נראה לי שכבר עברנו את השיא. אולי אני שוב אקח אותה לשוויץ כדי לטעום שם שוקולדים מיוחדים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה